BAB EMPAT

Background color
Font
Font size
Line height

8:00 malam

Pulau Jeju

"Wow, lihat ini, siapa yang berdiri di sana?" Suara berat yang disiarkan sangat keras, beberapa lelaki bertato yang berdiri di sebelah lelaki itu kelihatan tersenyum.

"Ya, sepertinya awak sudah tahu saya akan datang. Bagaimana awak bro?

"Jangan biarkan Zian keluar." Saudara Zian bercakap dengan beberapa pengawal mereka menggunakan bahasa Cina. Dia akan berfikir bahawa Taehyung mungkin tidak memahami bahasa mereka tetapi 4 tahun bukanlah masa yang cepat untuk dia belajar mandarin dan dia tidak mahu ia menjadi sisa.

"Kenapa kau tersenyum?" XiuMin bertanya lagi, berdiri dari tempat duduknya dan berjalan kecil ke arah saya.

"Jangan berfikir bahawa kerana awak seorang tokoh awam, saya enggan menyakiti wajah anda. Walaupun awak mungkin jujur, wajah awak adalah wajah yang lebih baik. Saya dapat melihat muka kamu terlebih dahulu, saya selesai dengan tangan saya, ah, betapa malangnya kamu, Taehyung. "Dia tersenyum berdiri di hadapan Taehyung, tetapi kerana ketinggiannya di atasnya menjadikannya kelihatan begitu kecil walaupun tubuhnya sangat kuat.

"Ah, awak semakin tinggi. Siapa sangka awak akan datang ke sini, Zian pasti gembira melihat awak. Tetapi, hei, dia telah berkahwin dengan Choi Sinwoo, dan mereka sudah mempunyai seorang anak perempuan yang cantik. Ya, hanya maklumat untuk awak. "XiuMin tertawa ketika dia pergi dari Taehyung, dia duduk di kerusi.

Choi Sinwoo? Ah, anak pengedar dadah? Saya tahu nama gelap, mereka lebih terkenal di kalangan seleberitis berbanding dengan ahli perniagaan kerana selebriti memerlukan ubat tetapi berbeza dari Taehyung, dia tahu Sinwoo kerana dia adalah lelaki XiuMin telah mengatur dengan Zian.

"Adakah dia meneruskan perniagaan ayahnya? Saya dengar bapanya meninggal dunia 2 bulan lalu. Bukankah itu kerana kamu? "

XiuMin menyelar kaca di lantai dan berdiri dengan marah, dia memandang Taehyung seolah-olah saya adalah kacang soya miskin yang sedia untuk dimakan.

"Tutup kamu! Jangan kamu berani di wilayah saya. "

Taehyung ketawa.

Jimin-ssi, jika awak berada di sini, kita akan ketawa pada ekspresi bodoh lelaki berani ini.

"Ini boleh menjadi wilayah awak, tetapi jika awak memuat naik sesuatu di Internet, awak akan selesai."

XiuMin jatuh senyap, kemudian ketawa lagi.

"Jangan bodoh, Taehyung. Jika awaj berbuat demikian, maka fikiran awak akan diketahui oleh semua orang, awak tidak akan mempunyai peminat lagi, tiada siapa yang akan menyokong dan melindungi awak kerana awak merasa tertipu. "

Taehyung menggelengkan kepalanya dengan keras.

"Tidak. Mereka tidak seperti kamu, XiuMin. Peminat saya lebih setia daripada sesiapa sahaja, kawan saya lebih baik daripada awak. Awak tidak perlu takut bahawa awak diasingkan, awak terlalu baik untuk berbuat demikian. "Kata-kata Taehyung membuat XiuMin terkejut dan menyedari kesilapannya, dia kemudian berbisik kepada seorang lelaki dan orang itu memasuki rumah.

Taehyung tidak dapat menjelaskan bagaimana bahagian rumah ini tetapi ini adalah bagaimana sdia menerangkannya.Bilik ini tenang. Ia hanya dipenuhi dengan ketuk kasut yang lebih keras kerana ia bergerak ke arah mana kita berhujahPintu merah yang besar di depan kami mengangkat dan memaparkan badan langsing Zian yang dibungkus dengan pakaian hitam dan kakinya memakai sepasang tumit sepadan, rambutnya ponytailed dan wajahnya sedikit digilap dengan serbuk tipis, bibirnya sedikit berkilat mungkin kerana dia memakai lipglos.

Kami berdua terkejut dengan kewujudan masing-masing. Zian juga menggeletar, kakinya tidak lagi dapat memegang mayatnya, dia jatuh di lantai dan tergesa-gesa seorang pengawal ingin membantunya bangun tetapi dia menolak."Kenapa Zian? Awak masih suka Taehyung? Malah selepas awak berkahwin dan mempunyai anak? "

Bagaimana kejahatannya adalah XiuMin, menjejakkan kakaknya dan memaksanya untuk berkahwin, sekarang dia melemparkan kata-kata pedas pada kakaknya?

Taehyung bergerak cepat ke arah XiuMin dan segera menghantar penumbuk ke hidungnya sebelum mereka menyedari bahawa saya sedang bergerak, Lelaki itu jatuh ke atas kerusi sendiri, sementara kedua pengawal kemudian bergegas untuk menarik tangan saya, jadi saya mundur.

"Wow, awak baik, Taehyung."

~bersambung~

You are reading the story above: TeenFic.Net