Read Stories OUR CAVE | OG - TeenFic.Net

Romance

Updating

28-09-2024

OUR CAVE | OG

173 likes / 593 reads
Dengan lafaz بسم الله الرحمن الرحيم saya mulakan..

cerita ini mengisahkan mengenai seorang perempuan yang hidupnya telah dibenci oleh keluarganya sendiri. Setelah sekian lama dia mengahadapi ujian ujian hidupnya dengan ikhlas dan redha, tuhan telah pun menghantarkan kepadanya seorang lelaki yang datangnya dari kerluarga yang sempurna. Lelaki itu lah satu satunya kebahagiaan yang dia miliki. Persoalannya adakah kebahagiaan dia kekal sehingga akhir hayatnya?

Daena Ifarina, Dia adalah seorang anak yang sering di benci oleh orang tuanya sendiri akibat di tuduh membunuh satu satunya adik lelaki yang dia miliki sewaktu umurnya 7 tahun. Dia juga akan di dera apabila melakukan kesalahan terhadap kedua orang tuanya. Ibunya bernama Puan Daima dan bapanya pula bernama Tuan Iffat. Daena, sepanjang hidupnya dia langsung tidak mempunyai seorang sahabat kerana di larang oleh orang tuanya. Daena juga bekerja sambilan di sebuah kedai serbaneka tanpa di ketahui oleh orang tuanya.

Hazen Thufail. Seorang lelaki yang di berikan kasih sayang cukup daripada ibu bapanya, Puan Hazna dan Tuan Thahir. Dia juga mempunyai adik perempuan yang bernama Hazel Thaura. Dua beradik itu telah di besarkan dengan cukup baik sehingga mereka tidak pernah merasakan di benci atau membenci antara satu sama lain.

⚠️ idea yang tertulis di karya ini 100% dari kepala otak saya dan mimpi saya. jika tersama dengan penulis penulis yang lain itu hanyalah satu kebetulan. biasalah otak manusia ni pikiran ade yang sama dan juga tidak..saya memohon maaf jika ada kekurangan. saya juga manusia biasa yang tak lari dari buat kesilapan dan saye juga ade banyak kurangnya..sekian dari saya❤️🙆‍♀️

HAPPY READING AWAK AWAK SEMUA..LOVE YOU ALL💘

start: 25 jun 2024
end: ??
May be you like?