M778060ScriptRootC1309847
Read Stories The Forests of Silence - TeenFic.Net

Fanfiction

Full

13-09-2021

The Forests of Silence

327 likes / 5,890 reads
Fantasy medieval universe in which Eddy is a prodigy from the lower class while Brett is a talented musician from a wealthy noble family. The past that they cannot and will not remember.

*all the characters are 19 years or older
May be you like?
keraguan

keraguan

38 15 11

Luke yang "katanya cinta" dengan katt , tapi kok "cinta" juga sama trixie? Nyle laki laki yang mencintai katt,dan selalu berharap bahwa katt sadar bahwa dia mencintai katthappy ending or sad ending?…

Forged In Blood | Male Warship X Azur Lane

Forged In Blood | Male Warship X Azur Lane

2,919 111 12

Description In Progess…

Daughter of the Original (Harry Potter x TVD crossover)

Daughter of the Original (Harry Potter x TVD crossover)

0 0 6

In which Lilith Mica "Lily" Potter (Fem! Harry) is a daughter of Klaus Mikaelson (Which she and him don't know yet.) And the Mikaelsons and Mystic Falls Gang watched her life.…

☞㈏비아그라퀵배송⒡01O¶5781➡⑶502=시알리스구매❤#아드레닌퀵✳️비아그라퀵배송⭐Ø❶⓪▤⑤78I▤35O2㏇처방전필요없는비아그라❤

☞㈏비아그라퀵배송⒡01O¶5781➡⑶502=시알리스구매❤#아드레닌퀵✳️비아그라퀵배송⭐Ø❶⓪▤⑤78I▤35O2㏇처방전필요없는비아그라❤

0 0 1

⭐시알리스파는곳『ഠ❶O=⑤781=3❺ഠ2』비아그라구매◈️약국용비아그라처방전없이구매❤️★정품비아그라&시알리스★⭐#필름비아그라처방전없이구입,#아드레닌파는곳,#구입⭐시알리스파는곳『Ø10=❺781=⑶⑤공이』비아그라구매◈️조루치료제처방전없이구매❤️★정품비아그라&시알리스★⭐#조루치료제퀵배송,#뿌리는남자정력제구입,#필름비아그라퀵,#카마그라퀵,#조루치료제복제약구매,#사정지연제퀵,#조루방지제품100mg약국가격,#조루방지제품가격,#한방비아그라퀵가격,#직거래,#카마그라퀵배송,⭐시알리스파는곳『O❶공=❺78일=3⑤Ø2』비아그라구매◈️뿌리는남자정력제판매처❤️★정품비아그라&시알리스★⭐#필름비아그라파는곳,#사정지연제판매점,#비아그라복제약판매처,#약국용비아그라처방전없이구매,#한방비아그라처방전없이구입,#남성발기제품퀵,#발기부전치료제퀵배송,#남성발기제품퀵배송,#시알리스판매처,#카마그라구입,#남성정력제처방전없이구매,⭐시알리스파는곳010-578I-35O2비아그라구매◈️남성성기단련기구처방전없이구매❤️★정품비아그라&시알리스★⭐#남성발기제품구매,#약국용시알리스효능,#비닉스퀵배송,#비아그라복제약사는곳,#아이코스퀵구입,#사는곳,#한방비아그라효능,#남자강직도영양제파는곳,#비아그라복제약퀵구입,#팔팔정효과,#남성정력제구매후기⭐시알리스파는곳010-578I-35O2비아그라구매◈️a 발기부전 치료제 구매,비뇨기과 비아그라,비아그라약국처방전,핀페시아,카마그라,카마그라 직구,센포스,비달리스타,독일정품프로코밀 후기,시알리스 처방,정품비아그라 성분,발기부전증상,발기부전 조루 등 남성건강 약품 전문 구매대행 업…

Tashan A Mohabbat

Tashan A Mohabbat

3,504 548 12

Jab ya do apas ma takrenga tuo kya hoga ?? Ek jawla mukhi hai tuo dusra bawndar Ek asman hai tuo dusra jameen ..... Kya Nandini Mirza Or NAWAB Manik sheikh Ek ho payenga??…

A Witch and A Wolf

A Witch and A Wolf

1 0 1

To secure an alliance with their once rivals to survive a war against the vampires the Wiccan princess must marry the lycan prince. Neither are thrilled over this union but as things become more dangerous for their families and kingdoms, new feelings and unexpected turn of events draws the two royals together. The only question that truly matters is will they survive?…

Chainsaw out! (chainsawman reader x one piece)

Chainsaw out! (chainsawman reader x one piece)

447 20 11

After his village getting ruled over, a young boy determined to free it by a tyrant. But can he do it alone? Will he make friends along his way? Maybe even find love? Maybe...become a hero?…

Poetry

Poetry

0 0 5

POETRY…

CINTA TAK BERSYARAT

CINTA TAK BERSYARAT

395 56 23

Maira Sofea, seorang jururawat yang sangat disenangi oleh orang sekeliling..Ramai yang bercita-cita nak jadikan dia menantu tapi awal awal lagi dia menolak .. Bagi Maira perkahwinan tu agak tak kena dengan jiwa dia .. Dia sudah bahagia dengan kehidupan dia sekarang. Termasuk wad tempat kerjanya.. Namun kecederaan yang dialami menyebabkan dia terpaksa berpindah ke unit lain.. Dan, satu tragedi telah meranapkan segalanya.. Tragedi yang menyebabkan dia terlibat dengan lelaki itu.. Ahmad Firash, pegawai perubatan yang sangat komited dalam kerja..Tapi dari segi kehidupan, dia seorang yang tidak sukakan komitmen. Baginya perkahwinan hanya akan menjadikan dia seorang yang tidak bebas. Kerana itu dia selesa berkawan dengan Syakira. Tapi tak tahu di mana silapnya, kecuaiannya meranapkan segalanya.. Tragedi yang menyebabkan dia terlibat dengan wanita itu.. "Apa salah saya pada doktor sampai doktor buat saya macam ni? Apa?! Jawab Dr Firash! " - Maira"Aku minta maaf Maira, aku tak tahu apa dah jadi dengan aku.." - Firash"Akak rasa baik Dr Firash kahwin dengan Maira.. Kalau Maira mengandung macam mana?" - Raihana"Aku akan bertanggungjawab pada kau" - Firash"5 bulan je.. cukup 5 bulan kalau saya tak mengandung, saya nak doktor ceraikan saya.." - Maira" Nurse biasa macam kau ni ingat layak ke untuk doktor macam dia? Kau tak rasa dia malu ke ada isteri macam kau ni? " - SyakiraTakdir.. Sebaik-baik takdir yang Allah dah tulis, siapalah mereka untuk menidakkan..Mereka akur, cinta itu tetap salah satu anugerah daripada Allah..Walaupun tanpa syarat untuk mesti memiliki..…

Wenclair Oneshots :D

Wenclair Oneshots :D

1,204 12 14

She took my heart and ran away with it, left me with some things to sayWenclair short stories I wroteMy comfort ship fr…