M778060ScriptRootC1309847
Read Stories Bonnie & Clyde - TeenFic.Net

Mystery

Full

28-10-2018

May be you like?
Forged In Blood | Male Warship X Azur Lane

Forged In Blood | Male Warship X Azur Lane

2,919 111 12

Description In Progess…

Daughter of the Original (Harry Potter x TVD crossover)

Daughter of the Original (Harry Potter x TVD crossover)

0 0 6

In which Lilith Mica "Lily" Potter (Fem! Harry) is a daughter of Klaus Mikaelson (Which she and him don't know yet.) And the Mikaelsons and Mystic Falls Gang watched her life.…

Perempuan Itu Suri Hatiku

Perempuan Itu Suri Hatiku

28,602 1,979 41

Afrina Natasya dan Dhia Ellyna cuba untuk menolong rakan mereka Qayla Adriana untuk melupakan bekas kekasihnya.Namun tiada satu pun cadangan yang berhasil bagi Qayla sampaikan muncul seorang lelaki yang mampu membuatkan nya untuk melupakan bekas kekasihnya itu sehinggalah hatinya membuatkan dia berasa keliru dengan dirinya sendiriAdakah Qayla akan terus berputus asa atau hatinya akan berubah pada masa akan datang?Start : 21 Desember 2022End :…

Tashan A Mohabbat

Tashan A Mohabbat

3,504 548 12

Jab ya do apas ma takrenga tuo kya hoga ?? Ek jawla mukhi hai tuo dusra bawndar Ek asman hai tuo dusra jameen ..... Kya Nandini Mirza Or NAWAB Manik sheikh Ek ho payenga??…

A Witch and A Wolf

A Witch and A Wolf

1 0 1

To secure an alliance with their once rivals to survive a war against the vampires the Wiccan princess must marry the lycan prince. Neither are thrilled over this union but as things become more dangerous for their families and kingdoms, new feelings and unexpected turn of events draws the two royals together. The only question that truly matters is will they survive?…

Chainsaw out! (chainsawman reader x one piece)

Chainsaw out! (chainsawman reader x one piece)

447 20 11

After his village getting ruled over, a young boy determined to free it by a tyrant. But can he do it alone? Will he make friends along his way? Maybe even find love? Maybe...become a hero?…

Poetry

Poetry

0 0 5

POETRY…

CINTA TAK BERSYARAT

CINTA TAK BERSYARAT

395 56 23

Maira Sofea, seorang jururawat yang sangat disenangi oleh orang sekeliling..Ramai yang bercita-cita nak jadikan dia menantu tapi awal awal lagi dia menolak .. Bagi Maira perkahwinan tu agak tak kena dengan jiwa dia .. Dia sudah bahagia dengan kehidupan dia sekarang. Termasuk wad tempat kerjanya.. Namun kecederaan yang dialami menyebabkan dia terpaksa berpindah ke unit lain.. Dan, satu tragedi telah meranapkan segalanya.. Tragedi yang menyebabkan dia terlibat dengan lelaki itu.. Ahmad Firash, pegawai perubatan yang sangat komited dalam kerja..Tapi dari segi kehidupan, dia seorang yang tidak sukakan komitmen. Baginya perkahwinan hanya akan menjadikan dia seorang yang tidak bebas. Kerana itu dia selesa berkawan dengan Syakira. Tapi tak tahu di mana silapnya, kecuaiannya meranapkan segalanya.. Tragedi yang menyebabkan dia terlibat dengan wanita itu.. "Apa salah saya pada doktor sampai doktor buat saya macam ni? Apa?! Jawab Dr Firash! " - Maira"Aku minta maaf Maira, aku tak tahu apa dah jadi dengan aku.." - Firash"Akak rasa baik Dr Firash kahwin dengan Maira.. Kalau Maira mengandung macam mana?" - Raihana"Aku akan bertanggungjawab pada kau" - Firash"5 bulan je.. cukup 5 bulan kalau saya tak mengandung, saya nak doktor ceraikan saya.." - Maira" Nurse biasa macam kau ni ingat layak ke untuk doktor macam dia? Kau tak rasa dia malu ke ada isteri macam kau ni? " - SyakiraTakdir.. Sebaik-baik takdir yang Allah dah tulis, siapalah mereka untuk menidakkan..Mereka akur, cinta itu tetap salah satu anugerah daripada Allah..Walaupun tanpa syarat untuk mesti memiliki..…

Best Exhibition Stand Builder in Cologne

Best Exhibition Stand Builder in Cologne

0 0 1

Do you want to be the center of attention at every show? Are you looking for an ideal exhibition stand manufacturer in Cologne that you can trust? Then, you have come to the right place.We are Blueprint Global; an experienced and dynamic exhibition booth builder company in Cologne that provides comprehensive exhibition stand services across Europe at a reasonable price. We have an in-house printing and manufacturing facility that enables us to manage your exhibition stand construction in Cologne without any hassle.Whether you have a big exhibiting budget or a small one, our team of exhibition experts helps guide you in acquiring the right stand for your business that meets all your budget, stand, and business requirements.So, get in touch with us at [email protected] to initiate your stand brief.…

I Became The Servant Who Received The Crown Prince's Obsession

I Became The Servant Who Received The Crown Prince's Obsession

0 0 8

Associated name: 황태자의 집착 받는 시종이 되었다Author: 칼리앤Status: COMPLETED (125 + 4 chapters)-----I was possessed by a 19-rated omegaverse BL adult novel.I'm not a bottom, not an omega, I'm just a woman. It means nothing but scraps.However, perhaps it was a joke of the original novel, but I suddenly took care of the crown prince. I'm a caregiver who looks like don't even have a name for the position.I had so much work that I have never been home before."Your highness, I'm going home now.""You would encounter some difficulties on a night journey. Why don't you just take a break here?""...what?""Let's see. I'm a little sorry to make you sleep on the couch. I need to make room for Edith to rest."I don't need a place to rest.Please let me go home!"Would you rather use my bed?""No, sir.""I'll sleep on the couch. Take it easy."It's a pitiful caregiver life where she have been pushed by His Highness The Crown Prince (a.k.a. rotten X) and forced to sleep in one room.* * *"How can this be the scent of Beta? I can't believe it."He murmured close to Edith's abdomen."I am Beta.""I'm not sure. Is that true?"Edith was neither sitting nor standing, she was being pressed by Clyde. When she wriggle, she lost her balance, pushed by her reckless action.Just before she collapsed, her fingers dug deep into his deep blue hair.It was a reflective act, and she didn't mean to provoke him. But Clyde was as shocked as if he had been stabbed by a sword.Suddenly, the Alpha's body twitched for a moment.He tilted his head back with animal movements and glared at her with sullen. There was a strange energy around him. It was an area that Edith couldn't understand."Is this a sign that you want to be eaten by me?"*********************…