22

Background color
Font
Font size
Line height

Anas dipimpin ke bilik tidur kedua ibu bapanya. Dia keliru.

'Apa ni? Apa yang terjadi ni?'

"Anas sayang, Anas sayang ibu kan?" tanya Raudhah. Anas mengangguk perlahan. Dia masih bingung dengan apa yang terjadi atau lebih tepat lagi apa yang bakal terjadi selepas itu.

"Anas puaskan ibu ye?" pinta Raudhah lalu terus mengucup bibir Anas. Lembut dan ganas. Terasa nafsu berahi nya.

Anas turut bernafas kencang. Dia mula mengikut rentak Raudhah yang semakin bernafsu. Umair hanya duduk di sofa. Melihat dua beranak itu saling bernafsu antara satu sama lain.

Anas terus meramas payudara Raudhah yang montok dan pejal itu. Menghisap puting Raudhah yang satu ketika dulu menyusukannya. Raudhah semakin lemas dengan layanan Anas. Siapa sangka anaknya itu sungguh hebat menghisap payudara nya.

"Anas.. Sedap.. Ibu tak tahan", rintih Raudhah penuh bernafsu. Anas seperti tahu apa yang dia perlu lakukan. Dia tahu dia perlu memuaskan nafsu ibunya. Dia perlu buat ibunya merintih kesedapan yang teramat.

Anas mula mencium perut Raudhah lalu turun ke kemaluannya. Anas segera melurutkan seluar dalam Raudhah dan mengangkangkannya. Dia jilat bibir vagina Raudhah.

Raudhah mengerang kesedapan. Anas semakin rancak mengerjakan Raudhah. Raudhah mengerang dengan penuh kenikmatan.

Anas terus membuka zip seluarnya dan memasukkan batang nya kedalam vagina Raudhah, ibunya. Anas menghentak dengan ganas tanpa sedikit belas kasihan. Raudhah jadi semakin berahi.

Dia terasa seperti dirogol anak sendiri. Tapi ini yang dia mahu. Ini yang dia impikan selama ini. Melakukan hubungan seks dengan anak sendiri.

Hentakan Anas penuh padu dan teratur. Dia perlakukan Raudhah seperti pelacur yang perlu dia puaskan. Anas mengangkat Raudhah.

Dengan batangnya masih terbenam di dalam pantat Raudhah, dia terus membawa Raudhah ke arah dinding dan meneruskan aksinya.

Raudhah tidak menyangka anak lelaki nya itu mempunyai tenaga yang kuat. Raudhah mengucup bibir Anas. Raudhah hampir mencapai klimaks.
Anas yang menyedari hal itu terus menghentak dengan padu.

"Ahhhh", Raudhah mengerang dengan penuh kenikmatan. Dia mengemut batang Anas kuat. Anas turut memancutkan air mani nya di dalam vagina Raudhah.

Raudhah jadi lemah. Tenaga nya kini kosong. Anas segera mendukung Raudhah dan meletakkannya keatas katil.

Tiba-tiba, Anas merasakan dirinya dirangkul seseorang dari belakang. "Now, it's my turn", bisik Umair perlahan.

Umair memalingkan Anas kearahnya lalu mengucup bibir Anas. Kucupan yang perlahan dan mengasyikkan itu beransur menjadi ganas dan penuh dengan tarikan berahi.

Anas tahu style ayahnya. Ayahnya suka terus memasukkan batangnya kedalam lubang dubur Anas dengan ganas. Ayahnya hanya melumur sedikit lubricant di batangnya dan terus memasukkan kedalam lubang dubur Anas. Ayahnya suka Anas menjerit kesakitan. Itu buat ayahnya puas.

Memang menjadi fantasi Umair untuk meliwat anaknya sendiri. Mendengar rintihan Anas yang pada mulanya sakit namun beransur menjadi mengasyikkan membuatkan dia semakin bernafsu.

Hentakan Umair sangat padu. Umair mengerang dengan kuat. Raudhah lena tidur. Dia pasti tidak mendengar suara Anas mengerang. Anas jadi mengikut rentak hentakan Umair.

Dia semakin menikmati perbuatan Umair ke atasnya. Umair memeluk tubuh Anas. Masing-masing mengerang dengan kuat.

Setelah bertarung hampir setengah jam, Umair mencapai puncak klimaksnya. Dia rasa puas. Anas mengemut lubang duburnya saat Umair memancutkan air mani nya kedalam lubang dubur Anas.

Anas dan Umair berbaring mengadap siling. Rasa penat dan puas.

You are reading the story above: TeenFic.Net