20

Background color
Font
Font size
Line height

*14 tahun yang lalu*

"Anas sayang, kat sekolah macam mana? Semuanya okay?" tanya Raudhah. Raudhah ialah ibu kepada Anas. Seorang ustazah di sekolah menengah tempatnya belajar.

"Okay ibu. Semuanya okay", balas Anas lalu menyuap nasi kedalam mulutnya.

"So Anas dah fikir nak sambung kat mana lepas spm nanti?" tanya Umair. Bapa kepada Anas. Seorang ahli perniagaan.

"Eh you ni. Kan budak tu baru je form 4. Lama lagi", balas Raudhah. "Alah, sekarang nampak lama, nanti tahu tahu je dia dah habis spm. Kan, Anas?", balas Umair.

Tangannya memegang peha Anas. Digosok perlahan. Anas mengalihkan kakinya.

"You dah habis makan? Sini i angkatkan pinggan u", kata Raudhah. "Eh takpe. Harini u relaks je. Biar I dengan Anas yang kemas", balas Umair.

"Baiknya u ni. I tunggu u kat bilik okay? I pakai lingerie yang u belikan untuk I semalam", balas Raudhah. Walaupun ibu Anas seorang ustazah, tetapi gayanya semasa di rumah tidak seperti yang digambarkan. Anas pernah ternampak ibu bapanya membuat seks di ruang makan. Anas akui yang tubuh ibunya memang seksi dan mengiurkan.

"Anas, berangan apa tu?" tanya Umair sambil meletakkan pinggan kotor di sinki dapur. "Hah? Takde pape ayah", balas Anas perlahan lalu sambung membasuh pinggan kotor yang tersedia di sinki.

"Anas, Anas tahu kan ayah sayang Anas?", kata Umair perlahan sambil tangannya perlahan lahan melondehkn seluar Anas.

Anas jadi terdiam. Tangannya terhenti dari membasuh. Dia masih ingat kali pertama peristiwa ini berlaku. Tetapi waktu itu ibunya tiada di rumah kerana berkursus.

Tetapi tidak kali ni. Ibunya ada dirumah. Dia akan memberitahu Raudhah. Biar ibunya tahu apa yang ayahnya buat selama ni.

"Ayah, jangan macam ni. Anas tak suka", kata Anas sambil menepis tangan ayahnya.

"Anas, jangan lah macam ni. Kali ni ayah janji ayah buat perlahan okay?", sambung Umair.

"You? U buat apa pada Anas?", tegur Raudhah dari belakang. Anas dan Umair menoleh.

You are reading the story above: TeenFic.Net